اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 پسرک 18 ساله شده و پدر و مادرش مرتب انگ تن لش بودن به او می زند. در خانه ماندن همچون در زندان ماندن و زجر دیدن است. مدت های زیادی است که نسبت به درس خواندن سرد شده است. می گوید هر وقت می خواهد درس بخواند تمرکزش می پرد و اصلا نمی تواند بنشیند و درس بخواند. چند وقتی است که با دوستانش به پارک و قهوه خانه می روند. پدرش برایش مهم نیست پسرش با چه کسی می پرد؟ همین که در خانه نیست و دستش را جلوی او دراز نمی کند که پول طلب کند برای او کافی است. پسرش صبح ها تا ظهر می خوابد و شب ها تا دیرهنگام بیرون از خانه بیدار است. همیشه دیروفت به خانه می آید. می گوید با مدرک تحصیلی پایینش و به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت، هیچ جا به او کار نمی دهند. ضمن اینکه اگر جایی هم کار بدهند حقوقش آنقدر پایین است که علاقه ای به ماندن ندارد. چون سربازی نرفته است بهترین کار برای زندگی را در دزدی می داند و خلاف می داند. می گوید اگر بخواهم در این جامعه بدون کارت پایان خدمت و بدون مدرک تحصیلی زندگی کنی بهترین کار در خلاف است. می گوید با دوستانش در پارک نشستند و تصمیم گرفتند به سرفت گوشی همراه بپردازند. البته پخش مواد و مشروبات نیز سود خوبی دارد. ولی سرقت درآمدش خیلی بهتر است. کارشان شده پشت افرادی که مشغول تماس تلفنی هستند راه بیافتند و در یک لحظه کیف و گوشی اش را بزنند. 

صفحه حوادث روزنامه ها و رسانه ها پر است از پسران جوانی که به تازگی به جرم و خلاف روی آورده اند. حقیقتا آماری از روی آوری پسران و مردان جوان به خلاف در دست نیست چون بر خلاف زنان و دختران، هیچ مرکزی وجود ندارد که وضعیت مردان و پسران را بر حسب جنسیت آنها بررسی کند و گزارش های خود را منتشر کند. پسران جوانی که به دلیل عدم توجه دولت و مردم به حق اولیه شان یعنی کار و درآمد و ارضای نیاز جنسی به دزدی، خلاف و تجاوز جنسی روی می آورند و احساس امنیت را از جامعه می ربایند. پسران جوانی که اگر کار مناسب و مطمئنی با درآمد مناسب داشتند مطمئنا هیچگاه به خلاف روی نمی آوردند.

Image

در تازه ترین این موارد، سه پسر جوان توسط ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی دستگیر شدند. در مورخه 20/10/1394 دو جوان با مراجعه به واحد گشت کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به مأمورین اعلام کردند که توسط سرنشنیان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 ، در داخل پارک فتح مورد زورگیری و سرقت گوشی های تلفن همراه خود قرار گرفتند.

دو جوان مالباخته در اظهارات خود به مأمورین عنوان کردند که در حین سرقت متوجه ی خونریزی شدید یکی از سارقین از ناحیه پا شدند ؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده و احتمال مراجعه سارقین به مراکز درمانی جهت انجام اقدامات درمانی بر روی پای یکی از سارقین ، بلافاصله طرح مهار در محدوده مراکز درمانی محدوده ی سرقت انجام شد .

با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی مالبختگان و اجرای طرح مهار از سوی مأمورین کلانتری 119 مهرآباد جنوبی ، یکی از سارقین توسط مالباختگان ، در مقابل در ورودی یکی مرکز درمانی و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 شناسایی شد ؛ مأمورین کلانتری نیز قبل از هرگونه اقدام متهم جهت متواری شدن از محل ، او را دستگیر کردند .

Image

همزمان با لحظه دستگیری اولین سارق ، دومین متهم نیز در حین خروج از درمانگاه متوجه دستگیری همدست خود می شود ؛ این متهم ، به قصد فرار از دست مأمورین و به صورت پیاده اقدام به فرار می کند که طی یک تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی از سوی مأمورین دستگیر می شود .

در ادامه و با حضور مأمورین در داخل مرکز درمانی ، سومین سارق نیز که از ناحیه پا دچار خونریزی شده بود ، دستگیر و پس از پایان اقدامات درمانی به کلانتری منتقل می شود .

Image

با دستگیری سه متهم و در بازرسی اولیه از متهمین ، بیش از ده دستگاه گوشی تلفن همراه از جمله دو گوشی تلفن همراه سرقت شده در داخل پارک فتح بهمراه دو قبضه قمه و چاقو کشف و هر سه متهم نیز توسط مالباختگان مورد شناسایی 100 درصدی قرار گرفتند. - باشگاه خبرنگاران جوان 

  • ۹۴/۱۱/۲۵
  • من پرس فارسی

بیکاری

خشونت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی