اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه دولت در لایحه بودجه سال 95 پیشنهاد داده است که غایبان سربازی که 5 سال از غیبتشان گذشته است می‌توانند جریمه پرداخت کرده و کارت پایان خدمت دریافت کنند گفت: این پیشنهاد صراحتا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مورد مخالفت قرار می‌گرد.

وی تصریح کرد: پیش از این در جلساتی که با دولت داشته‌ایم به آنها اعلام کردیم که سن پذیرش غایبان برای پرداخت جریمه باید 9 سال باشد و این نظرات را برای دولتی‌ها ارسال کرده بودیم اما به یک باره در بودجه این زمان را به 5 سال کاهش دادند که این موضوع با ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگ نیست.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به فرض اینکه این موضوع از سوی مجلس هم تصویب شود ستاد کل نیروهای مسلح آنرا اجرا نخواهد کرد.

سردار کمالی گفت: این موضوع به توان رزمی نیروهای مسلح و آمادگی دفاعی کشور صدمه وارد می‌کند و یک طرح تبعیض آمیز محسوب می‌شود.

وی افزود: این طرح نوعی فروش سربازی محسوب می‌شود و عملا افراد را وادار به انجام کار خلاف می‌کند و همچنین افراد خلاف کار را هم به این کار تشویق می‌کند که به خدمت سربازی نروند به همین دلیل این طرح و پیشنهاد به مصلحت نیست./+

  • ۹۴/۱۱/۲۸
  • من پرس فارسی

موسی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی