اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 سایت شبکه نظر - به گزارش سیمرغ فاطمه معتمدآریا شب گذشته در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر روی سن حضور پیدا کرد. سپس محمد دادگو (تهیه‌ کننده) از احمد حامد همسر فاطمه معتمدآریا صحبت کرد و گفت که او روزهای سختی را می‌ گذراند و به عنوان یک مرد ایرانی محترم، حتما خیلی صبوری کرده است.

در همین حین فاطمه معتمدآریا در حالی که اشک‌ هایش جاری شده بود گفت:‌ من در تمام اتفاقات اخیر گریه نکردم ولی حالا که آقای دادگو از همسرم حرف زد اشکم در آمد. مطمئنا بار سنگینی روی دوش همسران هنرمندان هست که واقعا برای همسر من سنگین‌ تر است. خودتان می‌ دانید چرا.

فاطمه معتمدآریا این صحبت ها را بابت اتفاقات اخیر حضورش در کاشان بیان کرد.

فاطمه معتمد آریا که بارها در مراسم افتتاحیه توسط سینماگران مورد تشویق قرار گرفت برای بزرگداشت رضا کیانیان هم با عنوان گل بانوی سینمای ایران به روی سن دعوت شد که احسان کرمی در واکنش به حضور مکرر معتمدآریا روی سن به شوخی گفت: خانم معتمد آریا امشب رکورددار حضور بر روی سن است.

Image

Image

Image

نکات: 

- خانم فاطمه آلیا همان کسی است که شهرتش را مدیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی است. وی پس از خروج از کشور به ارزش های اسلامی و فرهنگی و تمدنی ایرانی پشت کرد و کشف حجاب کرد.

- وی با لابی پشت پرده حاکم بر سینما و فضاهای فرهنگی کشور به مراسم وجشن دولتی فیلم فجر دعوت می شود و مورد تقدیر قرار می گیرد. به چه علت معلوم نیست؟ ولی مطمئنا بی ارتباط با پشت کردن وی به ارزش های دینی در خارج از کشور نیست.

- برای مشاهده مطالب مرتبط با فاطمه آلیا بر روی برچسب آن در زیر این مطلب فشار دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی