اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 پایگاه غیررسمی دکتر حسن عباسی
بر اساس گزارش World Family Map 2015 در حالی که نرخ باروری با کاهش سراسری در جهان مواجه است، باروری غیرزناشویی (حرام زادگی) در بسیاری از مناطق به طور کامل رو به افزایش است. که بالاترین نرخ آن مربوط به آمریکای مرکزی و جنوبی و غرب اروپا است.
Image
«نقشه جهانی خانواده» گزارشی از سازمان پژوهشی Child Trends است که با پشتیبانی موسسه بین المللی مطالعات خانواده (Institute Family Studies) در زمینه تغییرات خانواده و تاثیر آن بر روند زندگی کودکان تنظیم شده است. این پروژه با همماری سازمان های بین المللی و دولتی و دانشگاه ها و پژوهش کده های کشورهای مختلف انجام شده است.
Image
هم باشی، طلاق و حرام زادگی در آمریکا، اروپا و اقیانوسیه در طول بیش از چهار دهه گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است. الگوهای ازدواج در آمریکا، اروپا و کشورهای جنوب صحرای آفریقا به حد متوسط سقوط کرده است. همچنین سطح بالایی از هم باشی در بیشتر کشورهای اروپا وجود دارد. به عنوان نمونه مثال، حدود یک چهارم سوئدی ها و فرانسوی ها در رابطه ی هم باشی به سر می برند. هم باشی در جنوب غربی آسیا (خاورمیانه) بسیار نادر است. (هم باشی = زندگی مشترک بدون ازدواج)
Image
حرام زادگی اشاره به تولدهایی دارد که توسط زنان مجرد انجام شده است. بالاترین نرخ حرام زادگی را آمریکای مرکزی و جنوبی دارند؛ در آمریکای جنوبی، بیش از نیمی از کودکان از مادران مجرد بدون ازدواج به دنیا آمده اند. در بسیاری از مناطق اروپا بین یک سوم تا نیمی از کودکان، حرام زاده به دنیا آمده اند؛در حالی که این عدد در فرانسه و سوئد بیش از 55% کودکان را شامل می شود. باروری های بدون ازدواج در اقیانوسیه و آمریکای شمالی هم رایج است. در این مناطق، در حدود چهار کودک از ده کودک حرام زاده اند. این عدد از کانادا با 27% تا مکزیک که 55% است، متفاوت است. روند حرام زادگی در ایالات متحده 41% است. حرام زادگی در آسیای جنوبی غربی (خاورمیانه) نادر است. به دلیل رواج ازدواج، حرام زادگی در آنجا بسیار کمتر از سایر مناطق جهان است.
Image
پیگیری حرام زادگی (باروری بدون ازدواج) مهم است. زیرا در بسیاری از جوامع، کودکانی که والدین آنها ازدواج نکرده اند احتمال بیشتری برای تجربه بی ثباتی در وصلت پدر و مادر خود دارند و کمتر احتمال دارد که به نتایج مثبت در بسیاری از نقاط عطف زندگی شان برسند؛ از رفتار اجتماعی گرفته تا عملکرد دانشگاهی. حرام زادگی اشاره به درصدی از تولدها دارد که توسط زنان مجرد انجام شده است. داده های این بخش از دو دسته منابع، شامل نظرسنجی و آمارهای رسمی به دست آمده است.
Image
منابع اطلاعاتی ارائهخ شده در این پروژه، بر اساس کیفیت و پوشش خبری آنها انتخاب شده اند، این منابع دارای روش های معتبر جمع آوری داده ها در سراسر کشور هستند. به علاوه منابع اطلاعاتی می تواند چند ملیتی باشند و این داده ها از همین منابع ممکن است در دسترس همه ی کشورها باشد. برای هر شاخص، یک منبع داده های اولیه انتخاب شده است؛ هنگامی که داده ها برای یک کشور خاص، از یک منبع خاص، در دسترس نبود، از منابع  دیگر برای تکمیل آن استفاده شده است.
Image
پروژه نقشه جهانی خانواده، با تمرکز بر 16 شاخص خاص، بر تغییرات جهانی خانواده ساخنار خانواده نظارت می کند. شاخص ها از بهترین کیفیت داده های موجود استفاده شده است. محققان و تحلیل گران در سراسر جهان بهاین پروژه به عنوان مشاور کمک می کنند.
Image
نرخ ازدواج در بسیاری از مناطق به طور کامل رو به کاهش است. برزگسالان به احتمال زیاد در جنوب غربی آسیا (خاورمیانه) ازدواج می کنند؛ این در حالی است که در آمریکای مرکزی و جنوبی، آفریقا، اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه ازدواج در حال نابودی است. هم باشی (زندگی مشترک بدون ازدواج) در میان زوج ها در اروپا، شمال آمریکا، اقیانوسیه، و به خصوص در آمریکای مرکزی و جنوبی شایع تر است.
Image
استاد حسن عباسی: گزارش «نقشه خانواده 2015» سازمان ملل را که ببینید، بالاترین آمار زنازادگی از آن کلمبیاست با 85 درصد زنازادگی. در برزیل 66 درصد فرزندانش که به دنیا آمده اند، زنازاده هستند. در اروپا بالاترین آمار از آن فرانسه است با 56 درصد؛ گرچه آمار غیررسمی حاکی از آن است که بالای 80 درصد از کودکانی که در فرانسه به دنیا می آیند پدرشان نامعلوم است، اما مطابق آمار رسمی نهاد های بین المللی، این میزان برای فرانسه 56 درصد می باشد. در سوئد، 55 درصد، آمریکا با 41 درصد و انگلیسی با 49 درصد در پله های بعدی هستند. در منطقه جنوب غرب آسیا بالاترین آمار از آن رژیم صهیونیستی و ترکیه است؛ با 3 و 5 درصد. ایران، افغانستان  عراق از نظر حرام زادگی در وضعیت سفید جای دارند. این نماد پیشرفتگی و توسعه یافتگی است که در تئوری های جامعه شناسی و اقتصاد و علوم سیاسی اصلا دیده نشده است.
Image

مهمترین شاخص توسعه، پیشرفت و رشد تمدن، حلال زادگی است. بر اساس گزارش نهاد های بین المللی، قاره ی آمریکا و سپس قاره ی اروپا در انتهای جدول هستند، زیرا حرام زادگی یک پدیده ی اجتماعی عادی آن هاست؛ اما ایران و برخی کشورهای اسلامی در صدر جدول حلال زادگی هستند. از این روست که شما مردم ایران، یکی از پیشرفته ترین رشیدترین مردم متمدن جهان محسوب می شوید. حلال زادگی گوارای وجود و فطرت تان.

Image

استاد حسن عباسی:
در قرآن کریم آمده: «لا تقربوا الزنا» به زنا نزدیک نشوید؛ سپس در آیه ی دیگری می فرماید: «زنان کشت زاران شما هستند». از این دو آیه، یک مسأله بر می آید: هلاکت «حرث و نسل» وقتی خانم ها درگیر فساد شدند، (کما اینکه تمدنی که 450 میلیون صفحه پورن دارد این بلا را بر زنان آورده است) این زنان دیگر امکان برخورداری از زندگی را نخواهند داشت؛ امکان تولید فرزند را هم ندارند؛ پس در این صورت حرث و نسل توأمان هلاک می شود. در گزارش «نقشه خانواده جهان» میزان تولدهای خارج از ازدواج در جهان منتشر شده است. طبق این گزارش، کشورهای جهان اسلام در رتبه اول حلال زادگی هستند.
به دین محمد عبدالله(ص) افتخار می کنیم که فرمود: «انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» یک سند تتمیم مکارم اخلاق او، این گزارش رسمی بین المللی ست؛ نوعی از زندگی را برای انسان شیعه و سنی رقم زد که در آمار زنازادگی، یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در وضعیت کاملا سفید جای دارند.

Image

استاد حسن عباسی: اساتید دانشگاه به دانشجویان می گویند که ما (ایران) در این جهان پیشرفته و در حرف های علمی و ... خیلی بدبخت هستیم؛ نیروهای انقلابی می روند سر کلاس دانشگاه ها می نشینند، اینقدر استادان این حرف ها را تکرار می کنند که جوانان باور می کنند ندارند و نمی توانند. آیا جامعه ای که بالای 60 درصدشان زنازاده هستند ، پیشرفته است؟ چرا تنها تکنولوژی غرب را می بینیم؟ نمی بینیم که در این جوامع فساد اخلاقی بالاست و خانواده از هم پاشیده است. ویژ"ی برجسته ی جوامع اسلامی در اینجاست که ملت های ما حلال زاده هستند؛ در حالی که این ویژگی حلال زادگی در جوامع مدرن به علت طرح های توسعه شان نابود شده است. آن ها چقدر باید تلاش کنند تا نسل بعدی شان حلال زاده شود؟

Image

راز این ماجرا در چیست! که هرگاه سخن از گزارش نهاد های بین المللی درباره زنا زاده ها و حرام زاده ها در کشورهای مختلف می شود وب سایت خبرآنلاین وابسته به معاون مطبوعاتی دولت تدبیر و امید بر می آشوبد و سراسیمه واکنش نشان می دهد! چرا رسانه های نزدیک به معاونت مطبوعاتی دولت از آزادی بیان در حوزه ی نشر آمارهای بین المللی درباره ی فساد زنازادگی لیبرالیسم وحشت دارند؟

Image

حلال زادگی مهمترین شاخص توسعه، پیشرفت و رشد تمدن است؛ این در حالی است که گزارش های رسمی بین المللی حکایت از رشد زنازادگی در تمدن غرب دارد. از این رو جنبش مردمی حلال زاده ها به بررسی گزارش نقشه جهانی خانواده 2015 می پردازد که به ارائه آمار های معتبر، حرام زادگی تمدن غرب را افشا می کند.

Image

  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • من پرس فارسی

حسن عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی