اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
Imageبه قلم میلاد حمیدی در انجمن مردان - در جامعه ما اینطور جا افتاده که معمولا مردها مقصرند. مردها خشن اند و زنها فرشته اند. اگر مردی ازدواج مجدد شرعی کند خائن محسوب می شود اما اگر زنی رابطه نامشروع با پسری برقرار کند و به شوهرش خیانت کند و حتی شوهرش را بکشد بخاطر بدرفتاری مرد است. یعنی زن هر کاری بکند برای آن  توجیه ساخته می شود. اما مرد نه تنها از حقوق شرعی خود محروم می شود بلکه مجازات هم می شود. مرد اگر معتاد باشد مقصر است و اگر زنش هم معتاد باشد مرد عامل اعتیاد زن است!
این ها همه از ضعف دیدگاه جامعه ما ناشی می شود که دیدگاه معصوم نگرانه به زنان و مجرم نگرانه به مردان دارد!
اما در دنیا این طور نیست. این حرف که اگر دنیا به دست زنان می افتاد پر از صلح و زیبایی می شد دیگر رنگ باخته است. این روزها زنان با روبط نامشروع،خیانت،فرزندان نامشروع و هزاران جنایت دیگر مانند تجاوز به کودکان و همجنس بازی و تجاوز به هم جنس و حتی تجاوز به مردان دیگر این حرف ها را نخ نما کرده اند.
اما متاسفانه در ایران هنوز این باور از بین نرفته است. همین موضوع باعث شده است که جریان مطالبه حقوق یک طرفه باشد  و بر همین اساس نیز قوانینی تصویب و قضاوت شود و حتی زنان معاونتی در ریاست جمهوری داشته باشند! مهریه های کلان بگیرند،مردان را زندانی کنند،شکنجه روحی کنند،خیانت کنند،بکشند و در هر صورت مرد مقصر باشد! 
هر قتلی که زن انجام می دهد و شوهرش را می کشد و یا خیانت می کند وکلایی که برای این زنان گرفته می شود با اهداف سیاسی برای مبارزه با حق طلاق مرد به زن آموزش می دهند که بگوید با شوهرش اختلاف داشته و می خواسته از او جدا شود و برای رهایی از مرد این کار را کرده است!
این ها می خواهند با این حرف ها هم خیانت زن را کم رنگ کنند و هم یک بازی باخته را به یک بازی برد تبدیل کنند. یعنی یک موضوع آبرو بر را با ترفند سیاسی و اجتماعی ، هم تعدیل کنند و هم این ذهنیت را در جامعه و سیستم قانونی و قضایی بوجود بیاورند که به دلیل اینکه زن حق طلاق نداشته است مجبور شده دست به این کار بزند!
این ها نمیخواهند بگویند که این زن هوسباز بوده  و طمع مهریه و حق و حقوق داشته است! این ها می خواهند بگویند حتی زن جنایتکار و قاتل هم از ناچاری این کار را انجام  می دهد! همواره می خواهند هوسبازی زنان را توجیه کنند و با اسلام مبارزه کنند و به هدف خود برسند!Image
می بینید؟ چگونه حتی از جنایات زنان هم برای اهداف فمینیستی استفاده می شود در حالی که این موضوع باید یک ضربه برای آنها باشد؟!!!
دقیقا ذیل هر مطلب خیانتی که از جنایات و یا خیانت ها و قتل های زنانه در مطبوعات نوشته می شود ، قطعا این جمله هست ” با شوهرم اختلاف داشتم،میخواستم از او جدا شوم. شوهرم با من بدرفتاری می کرد و ….”
این جملات تکراری دقیقا جملاتی است که وکلای کانون های مختلف به موکلین خود برای اهداف فمینیستی آموزش می دهند و از آنها میخواهند تا این را بگویند! 
متاسفانه اکثر فارغ التحصیلان رشته حقوق در کشور از منابع اروپایی و بخصوص فرانسوی استفاده می کنند!
قانون مدنی ما در واقع همان قانون مدنی فرانسه است که فقط برخی از موارد آن با اسلام تطبیق داده شده. هر جای این قانون که رنگ و بوی اسلامی دارد معمولا مورد هجوم فمینیست هاست و فمینیست ها به خوبی توانسته اند از این ذهنیت اروپایی و غربزده برخی وکلا به نفع خود استفاده کنند. و این چنین شعارهای دروغین و یکجانبه ای در حمایت از حقوق بی قیدانه و منتهی به فحشای زنان شکل می گیرد و اسلام به طور کل نماد تحجر شده است!
در حالی که بخاطر تک صدایی زنان در سیستم خانواده هیچ کدام از حقوق اسلامی مرد به جا نمانده است در حالی که هیچ کس اعتراضی به حقوق اسلامی و غیر اسلامی که زنان توامان دارند نمی کند و فقط انتقادها به حقوق مردان وارد است. آن هم حقوق مردی  که شش قفله دسترسی به آن حقوق جرم شناخته شده و مجازات هم دارد. و خود مهریه اهرم فشار بر مرد و حق طلاق زن است. که به دروغ گفته می شود حق طلاق با مرد است!
امروزه بزرگترین جنایات انسانی را زنان انجام می دهند! قتل های وحشتناکی به نام سقط جنین از نمونه های آنهاست!
آیا می دانید بالاترین جنایات انسانی و بالاترین آمار کشتن انسانها همین سقط جنین است و آمار آن از کشته های جنگ ها و خونریزی هایی که در اخبار نمایش داده می شود صدها بار بیشتر است؟
این در حالی است که سقط جنین این روزها از حقوق زنان در دنیا به شمار می رود؟!!!
همین فمینیست های کثیف ایران را اگر بخواهند بیش از این نیز قدرت بدهند شک نداشته باشید که آزادی سقط جنین را هم  در کنار حقوق نامشروع دیگری که مطالبه می کنند با فقه پویای مسخره شان خواستار خواهند شد!
اگر بخواهیم از زنان جنایتکار و خون ریز در تاریخ نام ببریم به لیست بلند بالایی می رسیم که بر اساس تعداد کم زنان به قدرت رسیده در تاریخ با یک آمار درصدی معلوم می شود درصد زنان جنایتکار تاریخ به کل زنان به قدرت رسیده بسیار رقم بزرگتری است از درصد مردان جنایتکار تاریخ به کل مردان به قدرت رسیده!
به دلیل حمایت سیستم امپریالیسم بین الملل و فمینیسم از جنایات زنان همیشه آمارهای جرم و جنایات زنان و خیانت های آنها و فرزندان نامشروع به صورت محرمانه باقی می ماند!
همین الان زنان فعال حقوق زن از انتشار درصد طلاق هایی که زنان در آنها عامل اند جلوگیری می کنند و این آمارها محرمانه می ماند!
همین الان فرزندان نامشروعی که متولد می شوند و بعضا مرد بیچاره از خیانت زنش خبر ندارد محرمانه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی