اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
Image

سایت قدس آنلاین در تحلیلی درباره سریال زمانه که از صدا و سیمای جمهوری پخش گردیده است نوشت:

متاسفانه در این سریال جاه طلبی و یکه تازی زنان و به نوعی فرهنگ منحط فیمینیستی ، تبلیغ شد ومکر و حیله زنان و حرکات جلف وزننده زنانه بهمراه ارتباط و خلوت کردن آنان با مردان نامحرم به نمایش درآمد.

با توجه به اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی نقش و تاثیر فراوانی در فرهنگ سازی جامعه دارد، لازم است که دقت و نظارت و توجه بیشتری نسبت به تولیدات و برنامه های خود داشته باشد، ولی متاسفانه هر از چند گاهی بر اثر غفلت و بی توجهی مسئولین، برنامه یا سریالی روی آنتن میرود که بدآموزی دارد و تاثیرات مخربی بر روی فرهنگ و رفتار جامعه میگذارد و تمام برنامه های خوب و آموزنده سیما را خراب و خنثی می سازد.

در زمانی که جامعه ما بیش از پیش نیاز به امید و نشاط و همدلی و محبت و مهربانی و معنویت و توجه بخدا دارد ، سریالی بنام “زمانه ” از راه رسید و بعد از اتلاف وقت میلیونها نفر ، تخم کینه و نفرت و خیانت ودزدی و انتقام و بداخلاقی و … را در جامعه کاشت.

متاسفانه در زمانی که فساد و بی بند و باری و ارتباط نامشروع زن و مرد در جامعه ما زیاد شده و دلسوزان جامعه را نگران کرده (و البته هیچکس تا کنون از غصه این فاجعه دق نکرده و نمرده)، در این سریال عده ای بر اثر اینکه فهمیدند که داماد ، قبلا ازدواج کرده ، از شدت ناراحتی و غصه مردند ! و برخی تا مرز سکته قلبی پیش رفتند! سیمای جمهوری اسلامی بجای اینکه پیامدهای بد یک زندگی و ارتباط نامشروع را به تصویر بکشد و به مردم نشان دهد که هر کس بدی کند ، به خودش بدی کرده ، کتمان کردن ازدواج ناموفق قبلی را بسیار زشت و زننده و نوعی ننگ و عار جلوه میدهد بطوریکه دو نفر بر اثر شنیدن این فاجعه ! جان دادند!

در کجای شرع و قانون آمده است که کتمان ازدواج قبلی ، جرم و حرام و ننگ وعار است ؟ از سازندگان و متصدیان پخش این سریال سوال میشود ” اگر دختر یا پسری ، قبل از ازدواج دائمی ، بطور شرعی و کاملا قانونی به مدت سه ماه ازدواج موقت داشتند وبه هر دلیل تمام شده باشد و در ازدواج مجدد دائمی از هم نپرسند و یا کتمان کنند ، آیا سزاوار است اطرافیان عروس و داماد پس از فهمیدن ماجرا ، اینچنین از غصه دق کنند ! و زندگی آنها را به خاک سیاه بنشانند؟”

همین اتفاق و سیاه نمایی حلال خدا ، در ماه رمضان نیزرخ داد و در سریالی بنام “خداحافظ بچه ” با دستبند زدن به دستان مردی که دو زندگی تشکیل داده بود و برای هیچیک از دو همسر خود کم نگذاشته بود ،به پایان رسید و باز هم فرهنگ سیاه نمایی ازدواج موقت و زن دوم تقویت شد.

چرا سیمای جمهوری اسلامی حلال خدا را حرام و زشت جلوه میدهد وسیاه نمایی میکند؟

متاسفانه در این سریال جاه طلبی و یکه تازی زنان و به نوعی فرهنگ منحط فیمینیستی ، تبلیغ شد ومکر و حیله زنان و حرکات جلف وزننده زنانه بهمراه ارتباط و خلوت کردن آنان با مردان نامحرم به نمایش درآمد.
در این سریال طولانی ، امور مذهبی مانند نماز و دعا وتوجه به خدا و مانند آن ، بسیار بی رنگ بود و مجموعا بجز بد آموزی و ترویج فرهنگ انتقام و بداخلاقی و کینه و نفرت ارمغانی نداشتImage.

متاسفانه میلیونها نفر این سریال را دیدند و این سریال ، اثرات مخرب خود را برجامعه گذاشت و اینگونه نقدها بمانند “نوشدارو بعد از مرگ سهراب است ” و عده بسیار کمی این نقدها را دنبال میکنند ، بنابراین پیشنهاد میشود که سیمای جمهوری اسلامی ، قبل از پخش اینگونه سریالها ، با کمک کارشناسان مذهبی ، نظارت و دقت بیشتری روی ساخت وپخش اینگونه سریالها بنمایند و بجای پرداختن به موضوعات منفی و غیر واقعی و بی ارزش ، به موضوعات مثبتی همچون محبت و مهربانی و گذشت و توجه به خدا وآثار آنها در زندگی بپردازد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی