اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
Image سایت های همگرای «خبرگزاری فارس» و «خبرگزاری تسنیم» و «رجانیوز» و رسانه های همگرا و وابسته به آنها در یک اقدام همگرا به بازنشر و حمایت از اقدام رسانه ای صدا و سیما در تجلیل و تعظیم اتباع افغانستانی حاضر در ایران پرداخته اند. این سایت ها در اقدامی همگرا بدون بیان آفات حضور چند میلیونی افغانی ها در ایران که آثار زیانبار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی برای جامعه ایرانی به ارمغان آورده است. برخی از مطالب این خبرگزاری ها را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید:


خبرگزاری فارس: لطفا نگویید افغانی؛ بگویید افغانستانی
http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13940401000376

خبرگزاری تسنیم: دیشب ساعت ۲۳؛ موج تغییرات رسانه‌ای، این بار در «خندوانه»
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/05/09/815205

پایگاه خبری رجانیوز: ادامه موفق رویکرد همدلانه به مهاجران افغانستان در رسانه ها
http://www.rajanews.com/news/218767

همچنین خبرهای دیگری از خبرگزاری تسنیم:
خانواده‌های مهاجر افغان توانایی پرداخت شهریه مدارس را ندارند
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/09/18/583144
 
دانش‌آموزان افغان: چرا هدیه تحصیل رایگان محقق نشد؟
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/09/19/583423

فعالیت‌های فرهنگی برای مهاجران افغان زمینه حضور موثر آن‌ها را فراهم می کند
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/10/07/601220

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاکدشت:
۱۰۰ هزار مهاجر افغان پاکدشت فاقد خدمات بیمه‌ای هستند
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/09/25/590484

 نظر یک کاربر به این نحوه توجه این خبرگزاری به اخبار مهاجران جالب است. وی در ذیل یکی از مطالب انجمن مردان نوشته بود: " اما ای کاش کمی هم از دید یک ایرانی به موضوع نگاه می کرد و کارگرانی که شغلشان دزدیده میشود و زنان و دخترانی که ناموسشان توسط این مهمان های ناخوانده بر باد می رود به مسایل نگاه می کرد".

کاربری دیگری در این انجمن نظر داده است: "تعداد شهدای افغانی در جنگ ما روز به روز در حال افزایش است از ۱۰۰ تا شروع کردند و دو هفته پیش رسید به ۲۰۰۰ تا الان می گوید ۳۰۰۰ تا امروز و فرداست بگویند خرمشهر را هم اینها آزاد کردند. جالب است اینها ۵۰۰۰ مرزبان ما را فقط سر مرز کشته اند و روزانه اخبار قتل و غارت و تجاوزهایشان زینت بخش صفحه حوادث است. اما می بینیم طلبکار هم هستند و عده ای هم در رسانه های انقلابی عملا نقش روابط عمومی سفارت افقان را بازی می کنند."
 
 همچنین کاربر دیگری گفته است: "هم اجرای قانون کنترل جمعیت توطئه دشمن بود و هم این شعارهای توخالی افزایش جمعیت. دقت کنید مطابق نظر دولت هرکسی که یکساعت کار در هفته انجام دهد شاغل بحساب می آید با این حال باز آمار بین ۱۰ تا ۲۰ درصدی بیکار در کشور داریم. یک سوم مردمان زیر خط فقر هستند، ۱۰ میلیون بی سواد و ۱۱ میلیون کم سواد داریم! ۱۵ میلیون ایرانی فاقد ساده ترین بیمه هستد( چه رسد به تامین اجتماعی) هنوز بر خلاف اکثر کشورهای متمدن سربازی اجباری داریم به مدت ۲ سال و آنهم مجانی اما می بینیم باز ساز افزایش جمعیت را کوک کرده اند. اینجاست که می گوییم بوی توطئه می آید."

نکته قابل توجه این است که این سایت ها نسبت به بیکاری مردان و مشکلات فراوان و فزاینده سربازی برای مردان و پسران جامعه ایرانی دچار سکوت مرگبار شده اند و همین دسته از سایت های خبری که ادعای انقلابی بودن و اسلامی بودن دارند نسبت به مشکلات مردم کشورشان سکوت اختیار می کنند. همین مسئله به خوبی نشان می دهد که صداقت این دسته از رسانه ها چقدر است و همه چیز از دریچه سیاست نگریسته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر:   
۸۰هزارتماشاگر افغانستانی در ورزشگاه آزادی
http://www.rajanews.com/news/206427

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی