اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
«رساله نکاحیه» یا «کاهش جمعیت ضربه‌‏اى سهمگین بر پیکر مسلمین» کتابی است از «علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی» که در قالب ۳۴۶ صفحه توسط انتشارات علامه طباطبایی راهی بازار نشر گردیده است.
این کتاب که حاصل سخنرانی های ایشان در رمضان المبارک ۱۳۹۰ هجریّه قمریّه در مسجد قائم طهران است در سال ۱۳۷۳ به وسیله ی ایشان تصیحیح و تکمیل شده است و در اوج اجرای سیاست های کنترل جمعیت به عنوان یک اثر اعتراضی منتشر گردیده است. این کتاب که علاوه بر مقدمه در دو فصل کلی تفسیر آیه ی «و لا یقتلن اولادهن» و «تذییلات» نگاشته شده است، با طرح این موضوع که در اسلام اجازه‌ی کشتن خود نیست چه برسد به فرزند یا دیگری و تحریم عزل در معنای ریختن نطفه در بیرون از رحم آغاز شده است و با ذکر احکام مربوط به آن و دیه و کفاره ی مرتبط با عزل و سقط جنین بجث خود را آغاز کرده است…
Image
فرزند ارشد ایشان در مورد احوالات مرحوم علامه می فرمایند:
…. نمونه ای از بصیرت نافذ ایشان تالیف کتاب متقن « رساله نکاحیه کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکره مسلمین » بود که در آن دوره نه فقط عامه بلکه خواص هم نسبت به این طرح استعماری به دیده تایید یا شک نگاه می کردند با قاطعیت تمام از ابعاد استعماری و خیانتهای پس پرده آن پرده برداشته و هویت دشمنان اسلام را در ان آشکار نمودند و در این راه چه زخم زبانها و آزارهائی که متحمل نشدند و اکنون پس از بیست سال حقانیت فرمایش ایشان برای همه روشن گشته است ….
در همین مسأله کاهش جمعیّت همواره به شدّت ابزار ناراحتی و تأسف می نمودند خصوصاً پس از آنکه شنیدند مجلس تصویب نموده است که خانواده های پرجمعیت از بسیاری از مزایای اجتماعی محروم هستند .
در ماه های آخر عمر شریفشان هر روز در منزل و مجالس و محافل خصوصی با عصبانیت ناراحتی خود را از این مسئله ابراز می کردند و می فرمودند که دشمنان اسلام آن کاری را که می خواستند بکنند کردند و نسل شیعیان عقیم شد و این کار دیگر به این زودیها قابل اصلاح نخواهد بود و هر بار که این مطلب را می فرمودند صورتشان از غصه چنان سرخ میشد که حقیر نگران می شدم که عارضه سکته ایشان عود نماید و گمان حقیر این بود که ایشان از غصه این مسأله دق کردند ….
دانلود
  • ۹۴/۰۸/۲۳
  • من پرس فارسی

کاهش جمعیت

نظرات  (۱)

خداوند ایشان را بیامرزد امثال ایشان کم هستند چراکه بواقع مدافع شیعیان هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی