اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 تعداد پرشمار رسانه ها و نشریات حامی حقوق زنان (فمینیسم) سر به فلک گذاشته است. ولی از سوی دیگر، هیچ رسانه ای در بین رسانه های داخلی و خارجی به مسائل و مشکلات مردان نمی پردازد.
Image

کافی است اندکی در اینترنت جستجو کنید و واژه هایی مثل زنان، بانوان، خواهران و … را جستجو کنید تا با لیست طولانی سایت های فعال در زمینه زنان مواجه شوید. بسیاری از این سایت ها از جانب دستگاه های خارجی حمایت مالی می شوند و توسط روشنفکران مخالف نظام ایران در خارج هدایت می شوند. تعداد زیاد دیگری نیز هستند که هر چند از داخل بروز می شوند ولی ارتباطات قوی و مستحکمی با عوامل ثروت و قدرت دارند.

امروز در هر روزنامه، ویژه نامه و صفحه ای مخصوص زنان وجود دارد. حتی در خبرگزاری فارس که متعلق به افراد محافظه کار راست سنتی است نیز موضوعی برای زنان وجود دارد که هر روز بروز می شود و مطالب و اخبار زنان را پوشش می دهد ولی برای مردان و پسران چنین صفحاتی وجود ندارد.

این همه در حالی است که اگر در اینترنت درباره حقوق مردان یا کلید واژه مردان جستجویی ساده انجام دهید جز دو سه سایت نیمه فعال، وب سایت دیگری پیدا نمی کنید.
  • ۹۴/۱۰/۰۵
  • من پرس فارسی

تبعیض

سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی