اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
 Image

لیلا فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: از حدود سال ۲۰۰۰ یونسکو یک برنامه جهانی در مورد آموزش، با عنوان «آموزش برای همه» داشت که در این برنامه بسیاری از کشورها بر اساس ۶ هدف در نظر گرفته شده متعهد شدند در حوزه‌های آموزش به لحاظ کیفیت، کمیت و همچنین تضمین برابری جنسیتی تلاش‌های مختلفی داشته باشند.

Image

لیلا فلاحتی

وی ادامه داد: گزارش سال ۲۰۱۵ این اجلاس زیر منطقه‌ای، در ایران رونمایی شد که کشورهای ایران، تاجیکستان و افغانستان و پاکستان در آن مشارکت داشتند و در این اجلاس ذیل ۶ هدف «آموزش برای همه»، این کشورها گزارشی از دستاوردها، تجارب و چالش‌ها ارائه می‌دادند.

مدیرکل امور بین الملل معاونت امور زنان ریاست جمهوری افزود: ایران هم در بخش‌های مختلفی گزارش خود را ارائه داد که یکی از بخش‌های آن بحث برابری جنسیتی در حوزه آموزش بود که ما دستاوردهای جمهوری اسلامی را در این حوزه معرفی کردیم.

فلاحتی تصریح کرد: نکته مهمی که در این نشست کاملا قابل اعتنا بود این بود که به لحاظ مقایسه منطقه‌ای، ایران پیشتاز برابری جنسیتی در امر آموزش است و بررسی‌ها و آمارها نشان می‌دهد ما پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه داشته‌ایم و نرخ حضور زنان در زمینه آموزش ۴ برابر شده است.

وی افزود: ما نشان دادیم که از طریق قانونگذاری و فرهنگ‌سازی برابری جنسیتی را در حوزه آموزش افزایش داده‌ایم که در حوزه دبستان و ابتدایی بسیار چشمگیر بوده است و در بخش آموزش عالی نیز حدود یک دهه است که حضور حداکثری زنان را نسبت به مردان در بخش دولتی شاهد هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی