اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
افزایش روز افزون اشتغال زنان با حمایت مسئولین روشنفکر و فراماسونر کشورمان باعث بیکاری و اخراج فزاینده مردان گردیده است که تبعات زیادی برای جامعه و خانواده دارد. یکی از نتایج رویکردهای فمینیستی دولتها که در دولت های قبلی و دولت فعلی به شدت پیگیری شده است فروپاشی بنیان خانواده، سست شدن روابط مرد و زن در کانون خانواده، افزایش طلاق، روی آوردن به اعتیاد و از همه بدتر افزایش جرم و جنایت گردیده است. این مقوله ای است که هیچگاه توسط روزنامه های روشنفکر و سایت هایی غربگرا به نقد گذاشته نمی شود و برای آن تحلیلی نوشته نمی شود. 

با این حال سایت جام جم که متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد و رویکرد غربگرایانه و فمینیستی را در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دنبال می کند دو خبر را در لینک های زیر منتشر کرده است که حائز توجه است:
http://jamejamonline.ir/online/2186988622777343173 
http://jamejamonline.ir/online/2185766152976356285 

مطلب اول صریحا در تیتر قید شده که بیکاری مردان منجر به همسر کشی شده است. و در مطلب دوم نیز هر چند تیتر، تناسبی با بطن خبر ندارد ولی در بطن خبر شاهد اشاره متهم به بیکاری اش هستیم. با هم بخوانیم:
Image
بیکاری؛ انگیزه دو مرد از قتل زنان در خواب  
دو مرد که در جنایت‌های جداگانه در مشهد مرتکب همسر و فرزندکشی شده بودند، دیروز در بازجویی‌های جنایی به تشریح انگیزه خود پرداختند.
به گزارش جام‌جم، در نخستین پرونده مرد 36 ساله‌ای در کوچه خاکستری منطقه سیدی مشهد، همسر 33ساله و دختر 14ماهه‌اش را به قتل رساند. راز این جنایت ساعت 22 چهارشنبه همزمان با گزارش قتل به پلیس فاش شد. قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد با حضور در محل جنایت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد.
جسد زن جوان که با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود، در پذیرایی خانه کشف شد. جسد دختر 14 ماهه او نیز در حالی که خفه شده بود، در فاصله کمی از جنازه مادرش قرار داشت. پدر خانواده به نام حسین نیز همزمان با این جنایت ناپدید شده بود. او شامگاه دوشنبه نزد پدر و مادرش رفته و صبح سه شنبه با ترک آنجا ناپدید شده بود.
این موضوع احتمال قتل در شامگاه دوشنبه را مطرح کرد که با گزارش پزشکی قانونی در مورد قتل طی 36 ساعت گذشته، این فرضیه قوت گرفت.
بازپرس جنایی سه برادر حسین را به اتهام همدستی در فراری دادن متهم دستگیر کرد که آنها پس ازآزادی، مخفیگاه برادرشان را اعلام کردند.
با اطلاعات به دست آمده،کارآگاهان متهم به قتل را دستگیر کردند. میثم پس از انتقال به دادسرا به قتل همسر و دخترش اعتراف کرد و گفت: خانه و ماشین متعلق به همسرم بود. شامگاه یکشنبه با همسرم درگیر شدم و او تهدید کرد اگر سر کار نروم مرا از خانه بیرون می‌کند. این حرف باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم. صبح دوشنبه همسرم در خواب بود که او را با ضربه‌های چکش کشتم. با فریاد همسرم، دختر 14 ماهه‌مان بیدار شد و شروع به گریه کرد که او را هم خفه کردم و برای این‌که اجساد متعفن نشود، بخاری را خاموش و پنجره‌ها را باز کردم. در این مدت در تهران و شیراز مخفی شده بودم که پس از بازگشت به مشهد دستگیر شدم.
متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

قتل همسر با ضربه‌های چوب     
دومین متهم به همسرکشی نیز زن 30 ساله خود را در خواب به قتل رسانده بود. بامداد جمعه و پس از مرگ زن جوانی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، تحقیقات پلیس برای افشای راز قتل آغاز شد. در تحقیقات مشخص شد، این زن بر اثر اصابت ضربه‌های جسم سخت به سرش به قتل رسیده است. قاضی حسینی و کارآگاهان سپس به محل قتل در روستای میامی اعزام و با آثار خون در یکی از اتاق‌ها رو به رو شدند. با شروع بازجویی از همسر مقتول، او گفت: حدود ساعت 5 بعدازظهر دو فرزندم را به منزل پدرم بردم. دو ساعت بعد وقتی به خانه بازگشتیم، با پیکر غرق در خون همسرم روبه‌رو شده و او را به بیمارستان رساندم که در آنجا متوجه مرگ او شدم. با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم، تحقیقات از او ادامه داشت تا این که مرد جوان ظهر دیروز لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود بیکار بودم و سر همین موضوع با همسرم درگیری داشتم. شب قبل از جنایت هم در مورد بیکاری من و طلاهایی که همسرم به من داده بود، بحث کردیم. ظهر بچه‌هایم را به خانه پدرم بردم و خودم به خانه بازگشتم. همسرم در خواب بود. یاد حرف‌های او افتادم و چوبی برداشتم و با ضربه‌های آن همسرم را در خواب کشتم. بعد هم قصد صحنه‌سازی داشتم که موفق نشدم.

همچنین همین سایت در مطلبی دیگر نیز به مردی پرداخته که به دلیل بیکاری و اخراج از شرکت بستنی سازی به اعتیاد و زورگیری روی آورده است:
Image
متهم به 100 فقره سرقت از زنان اعتراف کرد
خانم بازیگر در دام زورگیر خشن    
مرد تبهکار که به بهانه پرسیدن آدرس، با یک برگه تهدیدآمیز از زنان و دختران زورگیری می‌کرد، به صد فقره زورگیری اعتراف کرد. متهم در یکی از سرقت‌ها از بازیگر سریال شمعدونی نیز سرقت کرده بود.
به گزارش جام‌ جم، عصر 27 خرداد امسال ماموران کلانتری ستارخان هنگام گشتزنی در خیابان شهید گلاب به سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا125 مشکی مشکوک شدند. ماموران به مرد موتورسوار دستور ایست دادند که او از محل فرار کرد و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.
در بازرسی از مرد موتورسوار به نام سعید یک قبضه چاقو، یک عدد سیم‌چین، کارت عابربانک متعلق به یک زن و یک برگه کاغذ که در یک طرف آن نشانی منزل شخصی به نام احمدی و در طرف دیگر آن جمله تهدیدآمیزی با عنوان «اگر جیغ‌بزنی، با چاقو تو را می‌‌زنم» نوشته بود. با انتقال متهم به دادسرای ویژه سرقت، او با قبول اتهام سرقت از زنان در غرب و مرکز تهران با نامه تهدیدآمیز گفت: بعد از اخراج از کارخانه بستنی‌سازی به علت بیماری دخترم با پیشنهاد باجناقم دست به سرقت از زنان زدم. در پی انتشار عکس بدون پوشش متهم در جام‌جم، 45 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی از وی شکایت کردند. در حالی که پنج ماه از دستگیری متهم می‌گذشت او به صد فقره زورگیری دیگر با چاقو اعتراف کرد.
روز گذشته با انتقال سعید به دادسرای ویژه سرقت، وی در اعترافات جدید مدعی شد: طراح اصلی سرقت‌ها باجناقم آرش است. او بعد از این که بیکار شدم مرا معتاد به شیشه کرد.
پس از مصرف مواد حالت عادی نداشتم و به خواسته‌اش عمل می‌کردم. بعد از سرقت‌ها تمامی طلاها و اموال با ارزش را در اختیار باجناقم قرار می‌دادم و او هزینه زندگی‌ام را تامین می‌کرد. من در این مدت با پرسه‌زنی در غرب تهران و حوالی میدان فاطمی به بهانه پرسیدن آدرس، رانندگان زن را متوقف و سپس با تهدید چاقوی آشپزخانه از آنها سرقت می‌کردم.
با اعترافات جدید متهم مشخص شد او اردیبهشت امسال با سد کردن راه خودروی پژو206 از یکی از بازیگران زن سریال شمعدونی زورگیری کرده است. خانم بازیگر در شکایتش گفت: اواخر اردیبهشت در حال بازگشت از صحنه فیلم بودم که مرد موتورسواری به بهانه پرسیدن آدرس چند بار به شیشه خودرو ضربه زد. وقتی شیشه را پایین کشیدم او برگه تهدیدآمیزی را نشانم داد و با سرقت گوشی تلفن همراه و 700 هزار تومان پول نقدم فرار کرد.
در ادامه یکی از شاکیان که دختر دانشجویی بود در شکایتش مدعی شد، بعد از این که مرد جوان به بهانه پرسیدن آدرس سد راهم شد، دهانم را گرفت و با تهدید به قتل، گوشی تلفن همراه و دو حلقه انگشترم را سرقت کرد. بعد از این سرقت هر شب در خواب کابوس می‌بینم و از ترس جرات خارج‌شدن از خانه را ندارم. او باعث ایجاد رعب‌و‌وحشت در من و خانواده‌ام شد.
با اعترافات جدید متهم زورگیر به صد فقره زورگیری با نامه تهدیدآمیز، علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت با درخواست چاپ دوباره عکس بدون پوشش سعید در روزنامه جام‌جم، از زنان و دختران جوانی که متهم با تهدید به قتل ازآنها زورگیری کرده است، خواست برای اعلام شکایت به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی