اتاق فکر مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعات مردان

اتاق فکر مردان در برابر فتنه زنان

اتاق فکر مردان

حضرت محمد رسول الله(ص):
* ما ترک بعدی فتنه أضرّ على الرّجال من النّساء.
پس از من براى مردان فتنه اى زیان انگیزتر از زنان نخواهد بود.
حدیث 2572 نهج الفصاحه

آخرین مطالب
در حال حاضر، زنان در جامعه ایرانی فعالیت های جنسیت محور زیادی را دنبال می کنند که چنین چیزی برای مردان دیده نمی شود. به عنوان مثال، هم اکنون حدود ۲۰۰۰ هزار سازمان مردم نهاد فعال زنانه در کشور داریم که به صورت اختصاصی در زمینه جنسیت زنان و ارتقای سطح فکری، فرهنگی و مهارتی آنها فعالیت می کند. با این وجود حتی یک سازمان مردم نهاد در حوزه مردان نداریم. تصاویری که در زیر نشان داده می شود و به مرور زمان نیز کامل می گردد «هشداری» برای ما مردان و پسران ایرانی است که سعی کنیم تا از جنس مخالف خویش عقب نیفتاده و برای اعتلای سطح فکری و فرهنگی جنسیت خویش و همنوعان مان تلاش نماییم.

به گزارش “خانه مردان” تصاویر زیر برگرفته از سایت زنان دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفته شده است. این جلسه به مناسبت «بزرگداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی» جلسه گردهمایی دوستانه ای با حضور «اعضای محترم هیئت علمی خانم دانشگاه» در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در محل سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید. همچنین گزارشی از فالیت های «دفتر امور زنان» به شرکت کنندگان ارائه داده شد.

به عبارت بهتر، علت تشکیل این جلسه «پیروزی انقلاب اسلامی» بوده ولی نتیجه ای که از آن بیرون می آید انسجام زنان برای وحدت و یکدلی بین جنسیت خودشان است. همچنین در این جلسه مردان دعوت نشده اند. حالا اگر مردان دانشگاه علوم پزشکی چنین جلساتی برقرار کنند سریعا متهم به «مرد سالاری» و فعالیت های ضد زن می شوند و مجبور هستند در همایش های خود، جایی را برای زنان در نظر بگیرند ولی اگر زنان، چنین کنند به دلیل عدم هوشمندی مرد ایرانی، هیچ واکنش اعتراض آمیزی را بر نمی انگیزد.

Image
Image
Image

 

  • ۹۴/۰۹/۰۶
  • من پرس فارسی

انحصارگرایی زنان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی